Na polskim rynku działa obecnie około 100 firm świadczących usługi zdalnej komunikacji z klientami.
Poniżej w kolejności alfabetycznej prezentujemy liderów polskiej branży outsourcing CC - firmy, które działają wg najwyższych rynkowych standardów i są członkami Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.
Grupa Kapitałowa Arteria S.A. to największa polska firma oferująca kompleksowe usługi outsourcingowe. Już od ponad 15 lat, naszym Klientom, należącym często do grona najbardziej rozpoznawalnych marek, oferujemy nie tylko wielojęzykowe contact center, ale też usługi logistyczno-archiwizacyjne, wsparcie sprzedaży, jak i agencji marketingowej 360, oraz oparte o najnowsze technologie rozwiązania IT dla biznesu.
CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży call i contact center, założona w 2002r., tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu z końcowym Klientem – zarówno B2C, jak i B2B.
Misja
Łączymy światy naszych Kontrahentów i ich Klientów w sposób, który przekracza ich oczekiwania. Każdego dnia wychodzimy poza utarte ścieżki, czerpiemy inspirację z tego, że każdy jest wyjątkowy, jutro chcemy ulepszać już dziś, pamiętając, że zawsze warto porozmawiać.
Wizja
Dążymy do tego, aby stać się contact center pierwszego wyboru na każdym rynku, na którym działamy, opierając nasz rozwój na ludziach, procesach i technologiach.
Jesteśmy firmą, która od 2003 roku umacnia się na rynku baz danych oraz call center. Świadczymy kompleksowe usługi wsparcia sprzedaży i promocji. Dzięki naszej znajomości rynku baz danych i doświadczeniu w realizacji projektów Contact Center, gwarantujemy dotarcie ze spersonalizowaną ofertą produktów i usług do milionów klientów oraz jej skuteczną sprzedaż. Wśród naszych przewag rynkowych wymieniana jest wielokanałowa obsługa Klienta (telefon komórkowy i stacjonarny, mail, chat, sms, fax, poczta tradycyjna). Ważne są dla nas długotrwałe relacje biznesowe, czego efektem są lojalni klienci.
Koncentrujemy się na jak najlepszym poznaniu potencjalnego klienta, zarządzaniu posiadanymi informacjami na jego temat oraz na skutecznym dotarciu do niego, za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji. Wszystko to jest możliwe, ponieważ nasz zespół tworzą ludzie z pasją, uśmiechem, kreatywną głową i motywacją do efektywnego działania.
Firma Efektum powstała z połączenia misji niesienia pomocy osobom niepełnosprawnym oraz wiedzy i doświadczenia z branży Call Center. Oferujemy rozwiązania z zakresu BADAŃ RYNKU, INBOUND, OUTBOUND, QUALITY MANAGEMENT oraz BACK OFFICE, jednocześnie zapewniając miejsca pracy osobom niepełnosprawnym. Takie połączenie okazało się być idealnym rozwiązaniem dla firm, które chcą rozwijać firmę zarówno w obszarach biznesowych jak i odpowiedzialności społecznej firm. Co ciekawe dzięki częściowemu finansowaniu z pieniędzy publicznych, możemy oferować najniższą cenę na rynku.
Zatrudniamy wyłącznie osoby z orzeczoną niepełnosprawnością. Tworzymy miejsca pracy w całej Polsce, ze względu na politykę zatrudnienia – home office. Taki system doskonale sprawdził się w USA, dlatego zdecydowaliśmy się na implementację tego rozwiązania na polskim rynku. Teraz możemy pomóc nawet tym, dla których dojeżdżanie do biura byłoby niemożliwe, a obszar naszych działań obejmuje cały kraj. Taka polityka pozwala nam na utrzymanie najniższej rotacji w branży, a to bezpośrednio przekłada się na jakość oferowanych usług. Nasi pracownicy to telemarketerzy z wieloletnim doświadczeniem, którzy cenią sobie współpracę z nami i naszymi klientami. Jakość naszych działań została potwierdzona uzyskaniem certyfikatu PKJPA (Program Kontroli Jakości Pracy Ankieterów), którym mogą poszczycić się najbardziej rozpoznawalne firmy badawcze.
Już od 20 lat Foundever Poland dostarcza najwyższej jakości rozwiązania CX dla największych brandów na świecie. Wierzymy, że doświadczenia pracowników przekładają się na doświadczenia klientów, dlatego ogromną wagę przykładamy do satysfakcji z pracy naszych talentów. To oni są największą wartością firmy, dzięki czemu każdego dnia możemy wspierać naszych klientów w branżach takich jak e-commerce, retail, bankowość, usługi finansowe, energetyka, FMCG, opieka medyczna, elektronika czy IT. Jesteśmy dumni z tego, że wielu klientów jest z nami od samego początku naszej działalności w Polsce.
Nasza misja
W Foundever wierzymy, że geniusz tkwi w prostocie.
Mówiąc wprost, naszą misją jest być zespołem stojącym za najlepszymi doświadczeniami dla wiodących marek na świecie. Znajdziemy rozwiązanie – gdziekolwiek i kiedykolwiek jest to potrzebne.
Oczywiście wiemy, że proste rozwiązania rzadko są łatwe do zrealizowania. Dlatego też inwestujemy w tworzenie innowacyjnych możliwości skupionych na człowieku, które mają zapewnić Ci przewagę w chwilach, w których Twoja marka będzie tego potrzebować.
Od 2007 roku z sukcesem wspieramy małe, średnie i duże przedsiębiorstwa tworząc skuteczne kampanie telemarketingowe.
Lockus wchodzi w skład Grupy Kapitałowej yarrl S.A.,w której spółką dominującą jest yarrl S.A.
Misją firmy Media System jest dostarczanie najwyższej jakości usług outsourcingowych Klientom reprezentującym różne branże.
Naszym zadaniem jest rozwój biznesu Klienta w oparciu o elastyczną współpracę, wzajemne zaufanie oraz doskonałą wymianę informacji. Wiemy, że kreatywność i rzetelność jest kluczem do wspólnego sukcesu. Dlatego opracowujemy rozwiązania biznesowe dopasowane do zmieniających się aktualnie warunków rynkowych w sprzedaży.
Budowanie nowoczesnego Contact Center to zadanie równie ważne, jak budowanie zgranego zespołu, który rzetelnie wspiera klienta. Od lat udaje mi się tworzyć firmę opartą na zaufaniu i otwartej współpracy.
Społeczność, którą tworzą pracownicy Media System to team gotowy do podjęcia każdego wyzwania.
W Media System od kilku lat z powodzeniem wspieramy naszych Klientów w pomnażaniu zysków i zwiększaniu efektywności prowadzonych działań. Świadczymy usługi Outsourcingu Call Center. Pracujemy dla liderów w swoich branżach opierając swoje działanie o duże doświadczenie w prowadzeniu zespołów sprzedażowych oraz call center zarówno w kontaktach B2B jak i B2C.
Simply Contact jest partnerem wielu wiodących światowych przedsiębiorstw, małych i średnich firm oraz startupów. Pomagamy firmom utrzymać konkurencyjność, poprawić doświadczenia klientów i zwiększyć wydajność obsługi klienta poprzez tworzenie ukierunkowanych outsourcowanych centrów kontaktowych.
Naszą misją jest rozwiązywanie złożonych wyzwań biznesowych poprzez dostarczanie prostych, ale skutecznych rozwiązań, które zapewniają spójne i pozytywne doświadczenia klientów.
Teleperformance jest strategicznym partnerem wiodących firm na świecie, wnoszącym zaawansowane technologicznie rozwiązania i poprawiającym doświadczenia klientów podczas każdej interakcji. Jesteśmy największym na rynku zespołem ekspertów ds. interakcji: wielokulturowym, wysoko wykwalifikowanym i posiadającym głęboką wiedzę, z szerokim wachlarzem technologii, zintegrowanymi rozwiązaniami omnichannel w oparciu o najwyższe standardy bezpieczeństwa. Teleperformance jest obecny na polskim rynku od ponad 20 lat i oferuje najbardziej kompleksową ofertę usług outsourcingowych jak i transformacji technologicznej. Globalnie jesteśmy obecni w ponad 170 krajach i świadczymy usługi w ponad 265 językach i dialektach.
Pełna lista dostawców usług cc, którzy wzięli udział w ostatniej edycji badania branży dostępna jest w zakładce Dostawcy usług.