Liderzy rynku

Na polskim rynku działa obecnie około 100 firm świadczących usługi zdalnej komunikacji z klientami.

Poniżej w kolejności alfabetycznej prezentujemy liderów polskiej branży outsourcing CC - firmy, które działają wg najwyższych rynkowych standardów oraz zaangażowały się w projekt badania branży outsourcing CC oraz stworzenie tej platformy i promocję najlepszych branżowych praktyk.

Arteria

Grupa Kapitałowa Arteria S.A. to największa polska firma oferująca kompleksowe usługi outsourcingowe. Już od ponad 15 lat, naszym Klientom, należącym często do grona najbardziej rozpoznawalnych marek, oferujemy nie tylko wielojęzykowe contact center, ale też usługi logistyczno-archiwizacyjne, wsparcie sprzedaży, jak i agencji marketingowej 360, oraz oparte o najnowsze technologie rozwiązania IT dla biznesu.

Majorel Polska

Obsługa klienta to dla nas coś więcej niż zwykła praca. Odbieramy telefony, odblokowujemy zawieszone transakcje lub odnajdujemy zaginione paczki. Lubimy pomagać i robimy to każdego dnia. Korzystamy z różnych kanałów komunikacji zgodnie z filozofią współpracujących z nami marek. Wspieramy ludzi w ich ojczystych językach, 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Majorel to połączenie potencjału najlepszych specjalistów z najnowocześniejszą technologią. Jesteśmy międzynarodową firmą, liderem w branży outsourcingu. Zatrudniamy ponad 75 000 pracowników zlokalizowanych w 41 krajach, mówiących w 60 językach. Mamy ponad 400 klientów, z m.in. sektora bankowego, fintech, czy e-commerce. W Polsce mamy biura w Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu, Krakowie, Płocku i Koninie, zapewniając usługi odbierania i wykonywania połączeń, czatu, back office czy też miękkiej windykacji na najwyższym poziomie satysfakcji Partnerów.

Z filozofią naszej firmy łączą się 3 wartości: kreatywność, dążenie do doskonałości oraz szacunek.

☑ Jesteśmy #OneTeam - zawsze działamy zespołowo. Nasi pracownicy pochodzą z wielu różnych krajów, mają różne historie, przekonania i filozofie. Ta niezwykła różnorodność jest siłą, którą promujemy i szanujemy. U nas każdy może być sobą.

☑ Stworzyliśmy akcję #FeelGood, dzięki której każdy pracownik Majorel może czuć się u nas dobrze. Wspólnie celebrujemy miłe chwile, dbamy o możliwości rozwoju, zdrowie, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie. Poprzez różne inicjatywy wspieramy lokalne społeczności i zachęcamy pracowników do uczestnictwa w akcjach charytatywnych.

☑ Zawsze chętnie dzielimy się wiedzą i doświadczeniem. Jesteśmy zaradni i elastyczni. Nieustannie poszukujemy najlepszych rozwiązań.

Więcej informacji na temat Majorel można znaleźć na stronach:

www.majorel.com.pl

www.majorel.com

www.facebook.com/majorelpolska

Ops Talent

OpsTalent to wielojęzykowe Contact Center, które współpracuje z klientami na całym świecie. Naszą misją jest bycie ekspertem w dziedzinie Customer Experience i dostarczanie obsługi na najwyższym poziomie w różnych językach. Niepowtarzalna atmosfera i kultura, jaką budujemy, stwarzają nieograniczone możliwości rozwoju w różnorodnych dziedzinach życia - tak zawodowych, jak i prywatnych. A wszystko to urozmaicone jest pozytywną energią, przyjemnością i spotkaniami integracyjnymi. Działamy zgodnie z ideą wellbeingu, dbając o work-life balance naszych Specjalistów.

Simio Polska

Simio Polska - outsourcingowe Contact Center specjalizujące się w kampaniach sprzedażowych. Synergia wiedzy i doświadczeń 16-u lat na rynkach Czech, Słowacji i Polski.

Sitel Polska

W Sitel Group wierzymy, że doświadczenie jest wszystkim, a szczęśliwi współpracownicy odnoszą sukcesy. Dlatego dajemy naszym pracownikom narzędzia i swobodę uczenia się, rozwoju, zabawy i bycia sobą.

Będąc częścią światowego lidera usług BPO, Sitel Polska to prężnie rozwijająca się firma, działająca na rynku polskim już 19 lat. Obsługujemy szerokie portfolio klientów z całego świata, wspieranych przez 1400 sitelowiczów, mówiących w 35 językach i pochodzących z 70 różnych krajów. Jesteśmy dumni z wielokulturowości, jaką charakteryzuje się firma. Nie bez powodu mówimy „The world is at home at Sitel Polska”. W Polsce działamy w kilku lokalizacjach, stale rozwijając nasz zasięg i dbając o komfort pracy naszych pracowników.

Wiemy, że doświadczenie pracownika to doświadczenie klienta – stąd wszystkie działania podejmowane są w oparciu o kulturę MAX – My Associate Experience. Dzięki otwartej i szczerej współpracy z naszymi partnerami, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników odnosimy sukcesy w tworzeniu procesów obsługi klienta, o czym świadczy także wygrana w Polish Contact Center Awards 2022 w kategorii Najlepsza Obsługa Anglojęzyczna!

Dbałość o rozwój pracowników na każdym szczeblu bazując na kulturze coachingu, a przede wszystkim wspaniała atmosfera pracy wewnątrz firmy i bliska współpraca z naszymi klientami składają się na naszą misję #InspireGrowth. Ponad 90% naszych menadżerów rozwinęło swoje skrzydła z nami rozpoczynając swoje kariery na stanowisku CSP. Dziś to oni są liderami Sitel Polska!

Teleperformance Polska

Teleperformance jest strategicznym partnerem wiodących firm na świecie, wnoszącym zaawansowane technologicznie rozwiązania i poprawiającym doświadczenia klientów podczas każdej interakcji. Jesteśmy największym na rynku zespołem ekspertów ds. interakcji: wielokulturowym, wysoko wykwalifikowanym i posiadającym głęboką wiedzę, z szerokim wachlarzem technologii, zintegrowanymi rozwiązaniami omnichannel w oparciu o najwyższe standardy bezpieczeństwa. Teleperformance jest obecny na polskim rynku od ponad 20 lat i oferuje najbardziej kompleksową ofertę usług outsourcingowych jak i transformacji technologicznej. Globalnie jesteśmy obecni w ponad 170 krajach i świadczymy usługi w ponad 265 językach i dialektach.

Voice Contact Center

OEX Voice Contact Center jest liderem usług w obszarze customer experience w Polsce. Specjalizujemy się w prowadzeniu wielojęzycznych i wielokanałowych biur obsługi klienta wspieranych przez autorskie rozwiązanie Primebot – platformę voicebot i chatbot stworzoną w oparciu o metodologię sztucznej inteligencji.

VCC tworzy zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. Firmę wyróżnia know-how w zakresie obsługi klienta, wysoka jakość realizowanych procesów i duża elastyczność działania. Obsługę swoich klientów powierzyło nam ponad 50 firm.

VCC dysponuje 890 stanowiskami contact center zlokalizowanymi w Warszawie, Łodzi i Lublinie. Voice Contact Center wchodzi w skład Grupy OEX, jednego z największych podmiotów na rynku usług dla biznesu w Polsce, notowanego na GPW.

Pełna lista dostawców usług cc, którzy wzięli udział w bieżącej edycji badania branży dostępna jest w zakładce Dostawcy usług.